Výsledky Czech Drumandbass Awards 2010

beast 67 |19.03.2011 | Jiné

Vyhlášení cen Czech Drumandbass Awards 2010 máme za sebou, pojdme se tedy probrat výsledky. Letošní rocník ankety zaznamenal 1849 rádných, plne vyplnených formuláru. Nominace nebyly, každý si volil podle svého gusta. Jak znalý jsme národ? Dokážeme si zvolit na první prícky opravdu ty nejlepší? Posudte sami, podle me ano.

Dekujeme našim hlavním partnerum (Growshop.cz, Skateshop.cz a DNB League) za podporu a budeme se tešit na príští rok. U kategorie DJ roku je uverejneno prvních 15 jmen. U kategorií, které nemely dostatecný pocet hlasu, je zverejneno pouze prvních 10, 5 nebo 3 výherci. V závorce za jménem je uveden pocet formuláru, ve kterých byl vyplnen daný zástupce.

 

Príjemnou diskuzi pod clánkem! :)

 

CESKÁ SCÉNA

 

Ceský DJ roku 2010   
1. Pixie (193)
2. Bifidus Aktif    (142)
3. Katcha    (137)
4. X.Morph (119)
5. Philip TBC    (108)
6. Akira    (77)
7. Sayko    (50)
8. Babe LN    (48)
9. Suki    (47)
10. Forbidden Society    (43)
11. Beast 67    (27)
12. Rudeboy    (23)
13. IM Cyber    (22)
14. Thiew     (21)
15. Rido    (20)
       
Ceský producent roku 2010   
1.    Rido     (337)
2.    Philip TBC    (247)
3.    Forbidden Society    (142)
4.    No Money    (135)
5.    Brooklyn    (90)
6.    Computer Artist    (79)
7.    Danoo    (34)
8.    Ultima C    (32)
9.    Morebeat     (31)
10.  Sayko    (23)
       
Ceský MC roku 2010   
1.    Jacob    (142)
2.    Spiffo    (101)
3.    Tweety Twizta    (94)
4.    Katrin    (74)
5.    Bombicz    (47)
       
Ceský talent roku 2010   
1.    Computer Artist    (59)
2.    Peejay    (36)
3.    Snookey    (34)
4.    N.E.D    (18)
5.    Thiew    (17)

Ceská skladba roku 2010
1.    Rido - Detonate    (101)
2.    Rido - Synthesia    (27)
3.    Forbidden Society - Femme Fatale    (11)
4.    Forbidden Society - Can't Be Soft    (9)
5.    Computer Artist - Prologue    (9)
       
Ceská pravidelná klubovka roku 2010   
1.    Drum Affection     (166)
2.    Break4beats    (157)
3.    Drumstation    (139)
4.    Take Control    (130)
5.    Slim Slam Drum    (123)
       
Ceský festival roku 2010   
1.    Let It Roll    (779)
2.    Pig Fest    (55)
3.    Czechpoint OA    (52)
4.    Sázava fest    (44)
5.    Hradhouse    (27)
       
Ceský klub roku 2010   
1.    Cross    (405)
2.    Roxy    (222)
3.    Fabric    (132)
4.    Fléda    (92)
5.    Matrix    (31)
       
Nejoblíbenejší zdroj informací   
1.    Drumandbass.cz    (714)
2.    Shadowbox.cz     (228)
3.    Wkc.cz    (157)
4.    Rave.cz    (70)
5.    Poslouchej.net     (63)

 

SVETOVÁ SCÉNA

 

Svetový DJ roku 2010
1. Andy C (338)
2. Netsky (97)
3. Spor (83)
4. Aphrodite (76)
5. High Contrast (74)
6. Ed Rush (65)
7. Fresh (52)
8. Marky (43)
9. B-Complex (41)
10. Camo and Krooked (40)
11. Dirtyphonics (36)
12. Audio (32)
13. Chase and Status (31)
14. Rockwell (29)
15. Temper D (25)

Svetový producent roku 2010
1. Netsky (155)
2. Noisia (135)
3. Spor (126)
4. Chase and Status (119)
5. Camo and Krooked (92)
6. High Contrast (90)
7. Audio (68)
8. B-Complex (58)
9. Fresh (54)
10. Ed Rush (34)

 

Svetová skladba roku 2010
1. Audio - Collision (29)
2. Loadstar - Link To The Past (23)
3. Chase and Status - Hypest Hype (14)

 

Svetový label roku 2010
1. Hospital (212)
2. RAM rec. (79)
3. Shogun (63)

Diskuze

* *
*

Načíst novou

Komentáře

  • DNB_OY

    2011-04-04 16:59:30

    Aha, tak radši nigdo neodpoví :( chápu, taky by se me nechtelo psát neco ve smyslu - serem vám na hlasy, pocty sme si vymysleli, jinak by nemohli všechno schrábnout kámoši ze shadowboxu, motionbookings a dalších žejo :D fakt trapas todleto hoši:((

  • ADZI_

    2011-03-31 19:12:36

    Mne napríklad nedorazil žádné email o hlasování, a hodne lidem co jsem se ptal pro koho hlasovali mi také ríkali že jim potvrzovací email o hlasování neprišel. takže kdo ví jak to je...:(

  • DNBOY

    2011-03-31 16:16:22

    WTF???? By me zajímalo, kdo scítal ty hlasy... Vím minimálne o dvou jménech, který maj (mám to overený, neb nás pro ne hlasovalo nekolik) víc hlasu než ten poslední z jednotlivých kategorií, tak jaktože se ve výsledcích neobjevili?

  • LUCKY-BOI

    2011-03-29 13:13:09

    wtf?! where is rockwell, d-bridge, instra:mental .. :D

  • PARDAL

    2011-03-26 17:38:41

    no vzhledem k poctu hlasu to neni podle me nejak zvlášt objektivní takže to beru dost s rezervou:)

  • JDB

    2011-03-25 00:12:01

    ...no, jelikož se text neukázal :D :D :D nebudu se již vyjadrovat :D stejne není vlastne k cemu :D

  • JDB

    2011-03-25 00:11:10

  • ATAKTEN

    2011-03-24 16:59:14

    Touchwood napríklad loni asi nevodehrál verejne ani jeden cuprset a už vubec nevydal ani jedno parádní první album. nemít v DJs napr. Stanzima ?!! milijónkrát duležitejší osoba než nejmín 12až13 patnáctin z tech všech uvedených "jakoby DJs"!! Ghonzales zdá se nejak vubec neexistuje, atdtd.. trapnost nad trapnost, srovnatelná maximálne tak s výsledky podobných anket (zpeváci, herci) v casopisech pro teenrs ! to že chcete ? no tak to v tom ješte dlouho a dlouho pokracujte. a to i kdybyste to príší rok vyhlašovali nevimkde a haló tomu delali nevimjaký, tak lidi s jen malym kouskem rozumu už to prece naprosto vubec nemuže/nebude zajímat. zmenu!

  • ZLATý SLAVíK

    2011-03-23 21:18:09

    Kategorie zpevák: 1. Karel Gott 2. Daniel Landa 3. Michal David Kategorie zpevacka: 1. Lucie Bílá 2. Yveta Bartošová 3. Hana Zagorová Tak tohohle už jsme si užili dost a tyhle výsledky jsou neco podobnýho.... A že by za rok 2010 byl Take control samostatne si taky nepamatuju. Sorry tahle anketa asi nemá váhu... Tak zase za rok

  • LOL

    2011-03-23 13:05:57

    Pixie jako první!! :D:D Rozesmálo me to

  • AKIRA DEADLY VIPER

    2011-03-23 08:49:34

    Raw4: jen konstatuj..od toho to tady je...Kubatka bych za to jeho lp dal na první místo. Ale to už neni dnb jako takový tak se nediv, že to znaj spíš zainteresovaný.

  • RAW 4

    2011-03-22 22:35:25

    akiro: máš pravdu, byl to jen povzdech, že nekterí dj´s, kterí nehrají drumfunk, ci autonomic by meli být výš, protože jejich selekce a skills jsou kvalitní, baví me a hrají proud který lidi baví. Nechtel jsem naríkat, bylo to jen konstatování ani jsem necekal takovou reakci. Prekvapilo,me že se v producentu neumístil ani do 10 Kubátko, ale chápu je to o popularite. Príšte nebudu ani nic konstatovat. mej se fajne :-)

  • CNS

    2011-03-22 21:10:24

    To Youry no tak to nechme byt a vesmes mas pravdu o tom hedonistickem pocitu hudby ale prijde me to strasny narez pokud si pod timto hedonistickym pojmem predstavim lidi z uplne jine sorty a priradim si Evu a Vaska :D :D :D atd atd atd

  • AKIRA DEADLY VIPER ONE

    2011-03-22 16:25:04

    anonym: je pravda, že sme tomu asi rikali jeste jen jungle)) uz sme meli z uk alexe reece, photeka, omni trio, source direct a mraky dalsich.

  • DNB V 96 ?

    2011-03-22 16:09:09

    asi tezko

  • AKIRA DEADLY VIPER ONE

    2011-03-22 15:43:45

    raw4: ale vzdyt tady narikas kazdej rok pravidelne..to te to jeste bavi..kvuli ankete o "popularite" ?? Co cekas? Ze mlady zacnou poslouchat drumfunk a autonomic houfne? v CR??? já se pohybuju v dnb od roku 96 a sem stále na nohou pac vim kde žiju a divám se kolem sebe)))

  • RAW 4

    2011-03-22 14:52:47

    akira: problém je ten, že jsem se na to nevyprdnul a hlasoval jsem i když jsem vedel, že to bude na prd..necekal jsem žádné zázraky ale výsledek me hodne zklamal. proto jsem to komentoval tak že ukazuje docela presne kdo tenhle styl vetšinou poslouchá a že je to smešný a k breku.

  • HRTME

    2011-03-22 14:43:28

    Když už jste v té debate o "degeneraci" tak me osobne celkem vadí, že z Junglové tvorby se vyvinulo tak odporné zverstvo jako je jump up(omlouvám se fanouškum) a defakto to jungle na scéne nahradilo. Jungle už jsem na akci neslyšel ani nepamatuju, což je pro me samotného škoda :/ Jediní kdo to aspon trochu zachranují jsou producenti deepu, kterí obcas nejaký ten track s jungle prvkama vypustí, ale je toho žalostne málo :/ Možná se neubírá moje pozornost správným smerem a vím, že mi ted super experti na vývoj DnB zacnou nadávat že kecám nesmysly, ale já to vnímám takhle.

  • YOURY

    2011-03-22 14:03:11

    CNS: Hudba sama v podstate je hédonistickým prvkem v našem živote. Každý ji slyšíme jinak, každému dává neco jiného, každému dává jiné dobro. Nekdo ocení ambientní prvky, další ocení vokál a melodii. No, dosti bylo plytké polemiky... Btw.: Na co potrebuješ muj mail? :)

  • CNS

    2011-03-22 12:18:10

    To Youry:Ano da se souhlasit jak jsi to rozvetvil jenomze to je porad o stejnem tematu stat na jednom miste a ja jsem nenaznacil ze stat na jednom mmiste ale ze zacatek mel a ma vytecne ambientni polohy a ty jsou vysoko.Da se rici ze to spousti v cloveku zivelnost a ta mizi na party vymenena za pozy z novych vetvi nemyslim zivelnost nejakeho agresivniho dementniho projevu jako na discarne ale pocitoveho preneseneho do tance a to mnozi producenti jeste vedi takze novy kabat stareho zakladu muze byt:) Jo a nechces me poslat mail?

  • YOURY

    2011-03-22 12:07:05

    DnB je kmen a z nej vyrustají vetve (rozumnej styly), staré vetve se vyvíjejí dále, avšak jsou tu i nové vetve a lidé, jakožto míza proudící stromem, si sami vybírají do které vetve pujdou. To že se Ti nekterá vetev nelíbí ješte neznamená, že je zdegenerovaná. V tomto mají DJs dilema, bud porád pojedou ve starém osvedceném stylu, na kterém zacínali, ale ubudou jim posluchaci, kterí stárnou i s puvodním stylem, nebo, pokud se chtejí jako DJ na scéne udržet, musí jít tím smerem, kterým jde nejvíc lidí. Cím víc jsi aktuální, tím víc jsi zvaný na akce a lepší promo máš, tím víc jsi oblíbenejší a tím víc hlasu v ankete dostaneš. Jak prosté.

  • H

    2011-03-22 10:45:51

    cili DJ: TED (v téhle dobe) rovná rychlosti; PAK (jednou) prijde co ??! nikdo k tomu nic ? :O plánujete teda všichni skutecne zemrít ve stu letech pri tom vašem míchání na 1200s s DnB plackama ? Tihleti vítezové za tricet let - to bude jako když dnes prijedou zahrát Párpli, Swíti nebo Olympig :D nebo ne ? a jak ?

  • CONSPIRA

    2011-03-22 10:17:16

    Akiro ty ve vzdyt vetsinu tematu jsme probrali na nyxu tak co se prorad vcacet? Jen ti odpovim zleka je to novota napadu v propracovanem dukladnejsim ambient prvku vetsi rozash vuci vniani mnohem dukladnejsi distorsni zvuky se svezim vyrazem zivelne zivosti a mnohokrate vyraznejsi mastering,vzdyt to musis sam vedet. A prehled ale ano to(snad) mam jen me cit nepusti na vse hlavne jak jsem nazval viz nize onu degeneraci. Je pravdou ze mnluvim sam za sebe za sve pojeti(nevnucuji) protoze osobne se ridim devatero stylu(odrud)deasty bida. Jen je jedine me muzes vytknout ze jsem nehlasoval priste napravim,ale nakonec i k volbam jsem moc(vubec) nechtel kdyz nebylo koho volit a nakonec jsem se tam jaksi dostrachal tak priste

  • AKIRA DEADLY VIPER ONE

    2011-03-22 09:58:52

    Raw4 a Conspira: a kdyz ste tak nespokojený,,,proc ste tede nehlasovali? ,) conspira: i kdyz tebou jmenovany producenty nektery miluju a nedam na ne dopustit..jaka prosim te novota je z jejich tvorby citit? ty woe asi nemas moc prehled co?

  • RAW 4

    2011-03-22 09:34:55

    conspira: díky presne to jsem tím chtel ríct.

  • CONSPIRA

    2011-03-22 09:25:10

    To Youry No tak o se chlape myslim tak trochu mylis(mozna). Jeste jednou podotykam a souhlasim s onim vyvojem ale ne degeneraci,ktere je mnoho. Vezmes li napriklad producenta(ty) Dom Rolanda,Bulletproof,C4C i treba ED Rushe,BSE,Klute,Axiom atd atd tak z jejich hudby jde citit novota,ale prave s onim zakladem ktery je znam uz hodne dlouho a to doprovod urciteho ambientniho posazeni.Cim to? Je to prave onen prvek,ktery sice vznikl a do podvedomi uz vnikl kdysi,ale v hudbe je na vysoke urovni a to stabilneji nez experimentalne degenerujici neboli neni tak jednoduzsi. Jejich hudba to proste ma a to ji dava dle meho poradnou jizdu nez onen v mnoha pripadech new school,ktery vyspel polovicate a dost,kdyz to tak rozeberu do detailu a presto si myslil ze je to vicemene o spolecenskem pristupu lidi viz jak dopadla free tekno scena :( ale to uz je jina kapitola

  • YOURY

    2011-03-22 07:08:11

    RAW 4: Práve proto se Katcha umístnila v Awards tam kde je, nezaostala v 10 let starých vecech, ví co se hraje na scéne a tomu se i prizpusobuje. Pred deseti lety byla jiná sorta lidi, byli to, dnes se už klidne dá ríct, olschooleri. Tito lidé už mají rodiny, decka, práci, povinnosti a nechodí na akce (v takové míre). Místo nich nastoupili mladí, vetšinou stredoškolští studenti, kterí se nezajímají o to, co se hrálo pred deseti lety, ale zajímá je co se hraje ted. Chtejí to slyšet a na oldschool z vysoka kašlou. To je progres, mužeme nadávat, mužeme vzpomínat a utápet se v nostalgii, že na našich mladých let to bylo lepší, ale to je vše co udeláme. Nic nestagnuje a kdo chvíli stál, stojí už opodál!

  • 2011-03-22 07:07:46

    RAW 4: Práve proto se Katcha umístnila v Awards tam kde je, nezaostala v 10 let starých vecech, ví co se hraje na scéne a tomu se i prizpusobuje. Pred deseti lety byla jiná sorta lidi, byli to, dnes se už klidne dá ríct, olschooleri. Tito lidé už mají rodiny, decka, práci, povinnosti a nechodí na akce (v takové míre). Místo nich nastoupili mladí, vetšinou stredoškolští studenti, kterí se nezajímají o to, co se hrálo pred deseti lety, ale zajímá je co se hraje ted. Chtejí to slyšet a na oldschool z vysoka kašlou. To je progres, mužeme nadávat, mužeme vzpomínat a utápet se v nostalgii, že na našich mladých let to bylo lepší, ale to je vše co udeláme. Nic nestagnuje a kdo chvíli stál, stojí už opodál!

  • MALS

    2011-03-22 01:33:36

    Tady to skoro vypadá, že by bylo snad objektivnejší, kdyby se dávali "antihlasy". Kdo by techto hlasu dostal nejméne, vyhrál by anketu. Jen návrch nad kterým zkuste popremýšlet ...

  • RAW 4

    2011-03-21 22:30:50

    to Youry. Jsi opravdu smešnej, rozhodne nejsem undergroundový hater.Všichni ty co jsem jmenoval, udelali tady pro tu scénu tolik, že bez nich by pixie a ostatní vtipálkové ani nebyli. A to pomíjím, že jejich selekci, prehled o scéne atd. Apropo stací si poslechnout jak hrála Katcha na prelomu století (jak sama, tak i s da babas) a co hraje ted... to je pruser..ale hlavne že je tretí nej dj v cechách.. proto jsem napsal,že je to smešný a k breku.

  • CONSPIRA

    2011-03-21 20:08:53

    HRTME Jo jo souhlas peknej kompromis :)

  • HRTME

    2011-03-21 19:59:04

    Z mojeho pohledu je to uplne stejný scénár z minulých let. Letos pro me výsledky už nemají takový význam, predevším protože jsem radej ani nehlasoval. Za ty roky jsem už pochopil, že vysledek této ankety není objektivní zhodnocení kvality, ale jen pouhý ukazatel popularity (nekdy možná i projevu kamarádství), který vubec nereflektuje názor cloveka, který se zajímá trochu dukladneji o scénu, ale spíš lidí co ji jen konzumují(stotožnuji se s nekterými komentári narážející na lidi, kterí chtejí zahrát "Pixieho producenta" což registruju ve své okolí poslední dobou cím dál tím víc). Proto bych chtel organizátory DNB award do prístího rocníku poprosit jestli by nebylo možné k té stávající verejné volbe ješte pridat jednu samostatnou cást, sestavit odbornou porotu z lidí, kterí mají širší povedomí o celém spektru DnB udelat radost i nám, kterí nepovažujem ukazatel provarenosti prímo úmerný kvalite. Myslím, že by se i predešlo nekonecnému handrkování tady v komentárích. Jinak si vážím toho, že DnB aards vubec deláte...po tom každorocním linci co žacne tady na stránkách po vyhlášení se vám i divím, že ješte máte trpelivost. :)

  • H

    2011-03-21 18:59:57

    tojono. vždyt nekterí z vás preci trochu vedí, co znamelo v bežném svete "diskj ockey" ci DJ pred 20ti, 30ti a 40ti lety. proto tenhle dotaz sem, na osoby povolané, že treba k tomu neco zajímavého nekdo má. zatím ovšem nic :( zrejme všichni z vás dýceju plánují zemrít ve 100 letech u gramce s drambejzovou plackou (snad ne šmarja - i když jsou prý skutecne tací). nodobrý! ;D

  • AKIRA VIPER ONE

    2011-03-21 18:58:55

    Adzi: no vidis to...sam sis odpovedel, sam si napsal co a jak mas rad a tim padem si ukazal ze takovahle anketa jde uplne mimo tebe svym zpusobem..tak potom nechapu, ze se k ni vubec vyjadrujes kdyz to mas rad tak ja pises..a to zase chápu.

  • ADZI_

    2011-03-21 18:15:26

    2 H: http://www.czechdjforum.com-eu.net/viewforum.php?f=35 __a nebo___ http://www.vinyl.cz/tipy-triky/ _pokud si tedy nedeláš prdel ! :)

  • LOL

    2011-03-21 18:01:20

    to H : taky ty seš dobrej jantar XDD

  • ADZI_

    2011-03-21 17:12:46

    2 AKIRA DEADLY VIPER ONE: Já na párty nechodím, byl jsem po XX letech na Goldiem ale rozhodne bych na akce tipu LIR nešel. Moc lidí, moc silný zvuk a dost dalších negativ. Vždy jsem radeji zalezl nekam do sklepa kde se jede malá akcicka kde jede 25 lumpu na stagei nežli se otírat na akci kde jede 1500 lidí. Openair je jiná vec, ale halovky jdou hodne kolem mne. Co se Rida týce. Tak tam je to jasná vec, Rido je král. Ale je jich více takových a jsou až napríklad na 4. míste i když by si zasloužili být po boku Rida. Co se DJu týce tak je to stále to samé. Za 11 let co delám DJe jsem potkal kupu lidí co by strcili "hvezdy" do kapsy ale i když pošlou jejich prátele stovky hlasování pro nej, tak stejne v prvních 10. místech nebude tak jako já a desítky dalších posílali hlas jednomu DJi a producentovi a jak je videt je to jinak, a napríklad Rido na 15. míste jako DJ je celkem mizérie když je to unikátní DJ co prinesl hodne povšimnutí celé CZ scéne, alespon že je Rido na 1. míste v produkci :) No hold jak ríkám OSUD...

  • H

    2011-03-21 15:12:00

    hele tu je lidí, treba budou vedet a konecne poradí: ty Dýdžejové a ten jejich dýdžejing - to je tedy to, když ze dvou (nejvetší machri potom i z více) vinylu nebo nyní již i z cédécek pouští hudbu tak, že rucne (posuvným jezdcem zvaným "pic") srovnají rychlost skladby nahrané na jednom nosici (tedy ten vinyl ci CD) podle rychlosti toho druhého a následne je prolnou. A pak zase naopak. No dobre, ale ten dotaz: Jak ješte dlouho bude tenhle stav trvat (kdy dostane slovo DJ zase nejaký nový/pozmenený význam - není to takto preci od nepameti); není to nejak jinak již ted, ovšem zjistí se to zase až kdoví kdy (cti: až to jinde votestujou a projde to, pudem do toho i my - viz DUBSTEP napr., žeano ?); prípadne je to nejak úplne jinak, a pak tedy jak, vážení ? (hlavne ne pls ve stylu neprud, vypadni, nezajímá, nerešit, etc. - to není vyjádren k tématu!)___ a k ankete - bylo to tu už rok i dva zpet, bude to tu i letos: "OKRESNÍ PREBOR V HARDROCKU 1985" a nekteré ty debaty kolem toho celého! ;D ale i tam bejvala obcas prca, cili proc ne ? a jste skutecne zvedaví, jak to dopadne za rok ? faktjo ?! no teda !O

  • JARDA

    2011-03-21 14:33:51

    taky si myslim .

  • CONSPIRA

    2011-03-21 14:33:02

    Nevim kdo me oslovil mym nickem ale to je jedno.Jo no sory psal jsem to v rychlosti pri spechu do prace a v afektu prirovnani,toluenovych nekreativnich fetaku a jim podobnych lidi k tekno scene me vytocilo i kdyz vim jak to s ni je rozpolceny No nema to smysl dal rozebirat

  • JARDA

    2011-03-21 13:20:31

    to cns: ty ses prave ten uzavrenej debil co by mel dostat minimalne beranidlem ty boxere, lol. Kazda hudba se vyvyji dal a dal, dnes jsou stale producenti kteri kazdej smer posouvaji dal. . Na tekno chodej dnes uz skoro jen kinda vyjetaci. .

  • CFW

    2011-03-21 12:49:39

    drumky žalky

  • SRY

    2011-03-21 12:40:54

    melo bejt @cns ....

  • CNS

    2011-03-21 12:40:23

    clovek co napise vyvynuta by se sam mel prvne vyvinout .. jinak liquid funk a liquid v dnesnim podani je úplne neco jinýho ..zkus si pustit ;) kazdopadne kdyby to souvetí plné hrubek které jsi vytvoril aspon bylo dostatecne konzistentni a davalo smysl reagoval bych i na zbytek ... takhle to nema cenu ;)

  • CNS

    2011-03-21 12:36:03

    Errrrr za ten toluen bych ti normalne napalil boxerem ty debile A hudba se vyviji? :D to je ulet,ale DnB ta uz je davno vyvinuta kdyz dostala patricny ambientni celek a to se stalo prave davno dostala se na vyskou uroven vyvynute hudby a v tomto smeru jede paricnych producentu i dnes jenomze s pevny korenem v novem kabate a Liquid_funk ten uz jel daaavno v devadesatyh letech scenu si myslim zkurvil prave konzumistickej pristup spolecnosti nez alternativne uvazujici To neznamena ze musi byt scena zabredla ve spine jak jsi bravurne prirovnal

  • ERRRRRR

    2011-03-21 12:21:57

    brecíte tady na špatným hrobe ... stejne jako se vyvíjí svet, lidi atd. tak stejne tak se vyvíjí hudba ... to že je dnb ted díky liquidu "komercnejší" než drív podle me rozhodne není na škodu, protože má vetší podporu celkove a už to není pro lidi, který se v tom stylu nepohybujou, na stejný úrovni jako naprosto podradná ješterí Tekk pseudohudba a chodej na akce konecne i lidi co nevypadaj jako by celej tejden predtím meli hlavu v pytlíku s toluenem, ale kterí jsou úspešný v práci a jdou se vyrádit na hudbu která je jejich srdci nejbližší ... DNB je v mým živote pres 14 let a i když sem se tomu prvne taky bránil, tomu rekneme zesládnutí dnb, tak proste to nejde a clovek se nemuže zavrít v bubline plný, pred deseti rokama vydanejch tracku, víc akcí víc producentu víc ruznejch pohledu na to jak ten flák zlomit, v neposlední rade víc penez který se v dnb pohybujou = opet lepší podmínky pro djz, producenty etc. to je to samý jako z dubstepem .. když sem prijel pred pár lety z5 do cr tak to tady v celý republice znalo snad 10 lidí ten styl a nikdo nechápal o co jde ... o pár let pozdeji a už i tady je víc fanoušku než kolik jsou poradatelé akcí schopní ukojit. Ale i když s treba pulkou ted vydávanejch fláku nesouhlasím, kam se to posunulo, proto tam je takova variabilita rekneme sub-stylu, stejne jako u dnb ... nechceš sjizdet liquid tak jdi na neuro ... nechces neuro jdi na ragga ... žijeme v (se zavrenejma ocima) demokratický zemi kde rozhodne není jeden klub a jedna djská crew. Vždycky máš právo volby .. a na výsledkách tehle awards vidíš hlas vetšiny, hlas lidí co na ty akce chodej a pro který vy, djz, hrajete a tak to proste je ....

  • MENURÁK

    2011-03-21 12:09:36

    PO ROCE, JE TO OPET TADY, VÝSLEDKY A HROMADA hate KECU, JÁ SE SMEJU, FAKT JO. DÍKY DNB.CZ

  • YOURY

    2011-03-21 10:27:32

    Bóže, už at Ti zabednení strictlyundergroundoví hateri vymrou. To že se plácáte v 10let prežitých stylech je vaše vec, zaspali jste dobu, ted se hraje neco jiného. DnB se jako každý styl vyvíjí a vy to sebehlasitejším brekem ci hejtem nezmeníte.

  • RAW 4

    2011-03-21 09:36:08

    myslím, že to ukazuje skutecný stav dnb v cechách, zvlášt první tri jména v ceským dj roku :-( kde jsou dj´s jako stanzim, touchwood,nitrous, rade, ghonzales a lidi z dvojky trojky? je to smešný a k breku :-(

  • HITLA

    2011-03-21 08:11:21

    to Aja: j j planý hlasy. . Lol

  • SHIT

    2011-03-21 00:53:16

    Shit shit shit tohle to poserte se z toho co to jeeee tohle to,tvarite se jak nevetsi miliusove a hudba az na par vyjimek stoji za totalni hovno

  • MORYBUNDUS

    2011-03-20 21:42:52

    Souhlasím se ZOOMEM a jeho nápadem zaradit do ankety ceský label a podcast. Vubec bych se nebál neceho obdobného jako je zlatá malina (opak oskaru).. Jen doufám že naprezrok se v ankete obevím i já :)

  • AKIRA DEADLY VIPER ONE

    2011-03-20 18:13:58

    Eska: vidis to,,to je pravda..to tenhle rok nebylo..v tom sem pro. Odborna porota by mohla bejt zase.

  • ESKA

    2011-03-20 17:53:19

    Co me hodne mrzi je, ze se naprosto vykaslalo na nejakou "odbornou" porotu, nebo hlasovani ostatnich djs, napriklad tech, co jsou zde na dnb.cz registrovani.. to by bylo myslim celkem zajimavy... skoda no. .

  • AKIRA DEADLY VIPER ONE

    2011-03-20 17:45:15

    adzi: jakej osud?..naopak lidi na rozdil asi od tebe pochopili rozdíl DJ/PRODUCENT....taky Rido vyhrál, oprávnene tenhle rok, jako producent. Podle tebe je top dj ten co pousští desky co se tobe libí a jiný kriteria sou pasé? Opravdu si myslíš že tech 1900 hlasu bylo o tom, že lidi neví..prijde ti že djs v ankete neumí hrát? Prijde ti že si LIR nezaslouží být numba one? Chodíš mezi lidi a na akce ? Nebo jen kam te osud zavane a ostatní kategoricky rekneš že shit a nezájem..nebyl sem atd.. rofl)

  • ÁJA

    2011-03-20 17:42:26

    Ty hlasy se mi taky zdají divný...napr. wabprojekt rozjel hlasovací kampan na talenta a nemají ani 17 hlasu, když se melo zúcastnit kolem 100 lidí?Zajímalo by me, kolik hlasu se vyhodilo, jako neplanejch a proc?

  • OMG

    2011-03-20 17:14:01

    adzi shut up a odpoj si klávesnici -.-

  • ADZI_

    2011-03-20 16:45:30

    Jinak je to víceméne o tom, jak je kdo známý nežli jak kdo umí delat párty, jak umí hrát atp. Když se rekne ceský drumandbassový dj tak reknou pixie, katcha nebo philip tbc. takže asi tak. Když nekdo rekne JD Bass, Wakku, Penza nebo ADZi tak to nikomu nic nerekne. Takže asi tak no. Brecíme ale zbytecne ! :))) Venku je hezky pojdte ješte ven lidi :))) Já jdu ted na Radio23 takže si užiju alespon cestu MHD :))) hezký odpoledne a podvecír...

  • ADZI_

    2011-03-20 16:42:31

    Tak já se niceho nedotýkám, drumandbass.cz už více jak rok respektuji protože se zacíná zajímat i více o jinou stranu. Ale je divné že více jak 50 lidí posílalo hlasy jednomu DJ od nás z crew a ten se vubec neprosadil i presto, že nejnižší je Rido s 20 hlasy. Jinak Ridovi jsem fandil za to co pro CZ scénu delá u nás i v zahranicí a celkem mne prekvapilo jen 20 hlasu a 10. místo :( Hold osud :) Asi lidé neumení vyplnovat správne nebo co !

  • NOYAU

    2011-03-20 13:27:56

    Presne tak, tahle anketa, jestli jsem ji správne pochopila,což asi jo, je o oblíbenosti mezi posluchaci, neukazuje opravdovou kvalitu, což neznamená, že bych ocenené považovala za póvl, nekteré naopak..a jestli tady chce nekdo neco pro príští rok zmenit, jako napríklad první prícky, tak je to opravdu jen na nás hlasujících..

  • CNS

    2011-03-20 12:50:43

    Akiro cekal jsem te tady:).No jo bodejd vdyt ses jeden z tymu a ne proti tymu :D hajici si svuj post,ale vesmes na tom snad neco bude treba jako v politicke situaci vnichni bulej a kecaj a nikdo nic neudela Zaroven co chces ale udelat na DnB scene kdyz nemas podporu zprofanovane medializace a uceneho zprofanovaneho smeru? A x tisice kecu kolem toho,jedine asi undosh(mozna) a ukazat jak uz jsi naznacil hlasovat pro ne a taky pravo se k tomu takto zde vyjadrit. Melo by se zvazit tzv nazorove nesouhlaseni ale jak? Prostor je jedine zde a ne to hnat na post striktnich kauzalnich vysledku ankety,ze to znamena pouze nejvyraznejsi vychodisko sceny.To si myslim ze hybe lidmi co nechteji o situacich premyslet a jen jin servirovat jak uz jsme se bavili

  • SWG

    2011-03-20 12:38:00

    a co se tu resi?)

  • AKIRA DEADLY VIPER

    2011-03-20 11:13:32

    Zoom: konecne spravna pripominka! Souhlasim= podcast a cz label by to chtelo pro priste!!

  • AKIRA DEADLY VIPER

    2011-03-20 11:10:36

    conspira: je to Karel Gott s dvema t...ty slavíku)))) A je smutný, že jak tady brecíte a nedochází vám, nebo nechce dojít, že takhle to u nás je, hlasovali lidi, né porota)) Meli ste hlasovat a né opet a zase brecet až potom jako každej trouba....pussies ;oP

  • CNS

    2011-03-20 10:31:22

    Je to vsechno zprofanovana a uzkoprsa lez cela tato anketa je medialni kolotoc popu da se to prirovanat k podobnosti Gota :D :D :D a jeho retezec slaviku a presto byla na neoficielni scene v te dobe mnohem mnohem kvalitnejsi scena neeee tohle to neee Mc Jakob ujizdi z rymu nebo o dobu nastoupi pozde svetovej label nuda dj roku stejnost proste o nicem

  • S..

    2011-03-20 10:20:00

    Bože WAB ? si deláš prdel ne ..vtip dne ! :-)

  • ADZI_

    2011-03-20 10:15:57

    2 S: Za WAB project je tam na 5. míste Mc Bombicz pokud se nepletu...

  • MTK

    2011-03-20 07:30:04

    ale jooo, dobry ! :) dik patri tymu drumandbass.cz za tuhle anketu. peace _§

  • PETA VOE

    2011-03-20 04:32:45

    jedna jedina poznamka. Je to hlasovani verejnosti a ne objektivni ocenovani od lidi v branzi, lidem v branzi. Tak radsi bezte delat ty tracky VY misto vysedavani na netu plkani, stylu nemam ho rad ptz mu 400 lidi poslalo hlas. jesus

  • S.

    2011-03-20 00:36:53

    Jen mi tam nekde chybí WABPROJECT . . ?

  • WHAT?

    2011-03-19 23:16:19

    Coze? Spifo lepsi nez Tweety Twizta?????

  • WAKKU

    2011-03-19 22:39:40

    a uz jsme za ty haters .. jen proto ze rekneme to ... co je pravda :) doslova :)

  • ESQMEG

    2011-03-19 22:29:22

    S výsledky sem v podstate smíren. Díky dnb.cz! A haters mají opet co probírat. Ne že by me to prekvapilo.

  • INCOMING

    2011-03-19 22:15:49

    Som neni jediny kto si vsimol ze z underground vznikol dancefloor :D nastastie je este zopar jednotlivcov co sa nedaju ovplyvnit... Big Up for Twisted Individual, P.A., Rusty, Rawtee, Kenny Kenn and many more.. svoj nazor nikomu nevnucujem

  • ZOOM

    2011-03-19 22:05:57

    Pekna anketa i vysledky reflektuji ceskou scenu takovou jaka je. Rido je jednoznacny vitez teto ankety, a nutno cist ze zaslouzene! Jedina chyba je ta ze Detonate vyslo teprve letos v unoru, takze mela byt z ankety vyrazena. Rido by ale stejne vyhral, protoze Synthesia je na druhem miste. Ja hlasoval pro Synthesiu ;) Pristi rok pls pridejte cesky label, a taky podcast, na ceske scene uz je docela hodne labelu i lidi kteri delaji dnb podcasty na to aby se soutezilo i vechto kategoriich. Good luck.

  • KARIBA

    2011-03-19 20:51:32

    :D Tohle svedcí vo všem ale já se ani nedivím :) Až prestanou lidi na akcích chodit že chtej zahrát Pixího tak se to treba zmení... :)

  • ADZIJOKER

    2011-03-19 20:24:56

    Touchwood ? :D no tys me opet rozesmál, dokonalý album to asi až tak není když o nej nestojí ani 20 lidí. Ty me fakt neustále bavíš svejma príspevkama, jak pixie potkal správný lidi a pritom nic moc neumi, jak si lidi nevsimaji kvalitni hudby, atd... Pritom pripustit si holej fakt že tvé hraní za moc nestojí je asi moc složité vid ? :D

  • CEEKORQA

    2011-03-19 19:54:25

    baví me sledovat na akci ty chlapecky s rovnejma kšiltama a holcicky, co se dve hodiny pred akcí malovaly, protože jdou na drambejz... jeden jako druhej, nikdo netuší, kde se ten styl vzal, z ceho se vyvinul, co ho urcuje... všichni jenom ví, že je to drumbejz a že je to super hudba na akci a že ty stupidní zvuky žabího orchestru, které doprovází dve hodiny jedna smycka bicích je super a dobre se na to parí... je to videt nejen na akcích, ale i na netu (nejen na facebooku), i v téhle ankete... nikdo s tim nic neudelá, lidi se rádi nechávaj dirigovat místo toho aby použili mozek, takže jim poprejme hodne zdaru a snad ten rozum nekdy dorazí!

  • LOL

    2011-03-19 19:49:20

    Ende: Souhlas, ten jedinej je celkem objektivni.

  • ENDE

    2011-03-19 19:32:14

    oprava: CZ producentskej žebrícek

  • ENDE

    2011-03-19 19:31:00

    Souhlas s LOL. Ale ten producentskej žebrícek si myslím, že je víceméne objektivní, pak už asi nic.

  • %NCORE%

    2011-03-19 19:16:45

    kua kdykoliv napisu nakej koment tak mi ho to dycky smaze ze mam treba blbej kod , kua uz se mi to nechce prepisovat, takze znovu ve zkratce, scena je plna lidi co vubec nevedi a popravde mi pride ze jsou jenom asi moc cool na to aby poslouchali disko a pritom by tam meli vsechno co potrebujou ke stesti , jdete a poslouchejte si ty disko sracky, ale se mnou nepocitejte, drumnbass byl pro me alternativou a kvalitni hudbou kera nabizela vic nez pouha diskotheka, bohuzel dneska clovek musi vyfiltrovat asi tak 70 procent nekvalitniho drumu abyse dostal k necemu co ma smysl a bohuzel tech 70 procent po nas potom chce zahrat "neco od pixieho" , pixie kua uz bys mel neco vydat , bych jim rad splnil to prani,,, whatever, vysledky vypovidaj jenom to ze scena neevolvovala jenom nabalila a pretahnula vic diskantu .... vime kam to asi bude dal smerovat,,

  • LOL

    2011-03-19 18:38:30

    Tahle anketa o nicem nevypovida, urcite ne o kvalite djs. Je to jen saskarna jak je kdo provarenej, popularni a kolik ma kamosu ktery pro nej hlasujou. Se podivejte tech hlasu, staci se domluvit s desitkama az stovkama lidma a pristi rok muzou bejt vysledky uplne jiny. Tahle anketa akorat dokazuje, jak jde ceska dnb scena do sracek (az na par vyjimek)

  • AKIRA VIPER ONE

    2011-03-19 18:24:04

    Spokojenost! Je to jen anketa a ne start raketoplanu. Muzete narikat a nesouhlasit klidne dál, ale to je tak vsechno)) Vicemene to reflektuje nasi "scenu". Let it roll!!

  • DRTEK

    2011-03-19 18:00:37

    Eska spis malo objektivni pro me;) ale je to vec nazoru, kazdaopadne diky dnb.cz, ze vubec dela tuto anketu.Peace and love

  • WAKKUIDIOT

    2011-03-19 17:59:02

    no ty máš co povidat ..

  • WAKKU

    2011-03-19 17:54:12

    ADD : producenta jeste zkousnu to je fajn . Forbik tak v cajku Computer artist OK ! Talent taky v poradku diky Computeroj ;)

  • WAKKU

    2011-03-19 17:50:58

    k breku :D .. co se da jinyho rict .. lidicky by si meli uvedomit ze jen proto ze ten clovek je provarenej .. je tim padem i "nejlepsi" ... ono to je vlastne jedno ... dneska se uz dnb a ubec jine experimenty se zvukem NEPOSLOUCHAJI ... na ne se chodi jen kvuli jmenum . a kvuli tomu kdo zahraje víc "moderních" dubsteposracek ... ;) (uuuu v mode je ted dubstep slysel jsi ho ? .. ne ..ale jako .. . .slusnej MAZEC ! na to musime jit ! ... ) enjoy ..az me budete posilat za hory za doly jestli chcete zkusit zazit neco cem use rika drum and bass , a jungle tak jak má bejt ... tak se ukazte na Studnicich "Drum Open AIR" , nebudete platit 400 za vstup jako na tyhle " jmena " a uslysite mnohem vic nez dnesni moda ukazuje .. slibit vam muzu jen to .. ze tohohle festaku se nelituje .. upozornuju ze vas tam netahnu a netlacim .. dal jsem vam jen navrh aby jste zjistili co je to dnb a jungle ,dobre se pobavili , a usetrili

  • ESKA

    2011-03-19 17:43:13

    a proc je to tak dulezity, aby ti "vasi" vyhrali nebo se nejak umistili ? .)

  • PHORBO

    2011-03-19 17:42:58

    dle me je to spíš taková komercní výhra Pixieho... nijak ho nechci shazovat, dj je to zkušený o tom žádná, ale myslim si stejne svoje... na druhou stranu jsem rád za rida a computer artista (za nej zvlášt), protože marek je neskutecný producent

  • DRTEK

    2011-03-19 17:33:54

    Jo je to k breku Adzi, ale nenadelame nic, opet budeme pristi rok hlasovat a doufat ze to dopadne daleko lepe.

  • ADZI_

    2011-03-19 17:24:41

    Jinak ty pocty hlasu si lidi zapamatujte až budete zase za rok tak jako já "plakat" že to zase vyhráli ti samí jak ti samý vyhrávají slavíky !

  • ADZI_

    2011-03-19 17:23:26

    Dalo se to cekat ! Chybí mi tam hodne Touchwood, který v roce 2010 vydal dokonalé album Urban Enterteinment. No co se dá delat no :(

  • HUH

    2011-03-19 17:11:31

    Danoo mal byt ovela vyššie, všetky jeho tracky sú kvalita..

  • SKUNG OWLET

    2011-03-19 16:44:33

    Myslím že nedokážeme zvolit ty nejlepší, když to dopadlo tak jak to dopadlo :]

Promotion

junglednb.cz

Parties

Na dnešní den nemáme v databázi žadnou akci...

Přidat Party

25 online úvodní strana rss kontakt reklama


Script took 0.255sec, data: 0.000000sec