YoungBlood: round 7 - finále

soldik |21.07.2010 | Jiné

49 soutežních tracku a na 30 mladých producentu svedlo bitvu o místo na kompilaci YoungBlood 2010, kterou porádá server www.drumandbass.cz a ve které o výsledcích rozhodovala verejnost sama. Ta vybrala z peti kol deset vítezných tracku, jež se objeví na kompilaci, ale nyní ješte svedou finálovou bitvu o speciální cenu. Co že je vlastne ve hre? První dva s nejvetším poctem hlasu sedmého kola, tedy absolutní vítezové prvního rocníku YoungBlood, dostanou kontrakt na svuj vlastní release u nekterého ze zavedených digital labelu! A opet to bude verejnost, která o vítezích rozhodne hlasováním. Hlasování bude ukonceno 31. srpna.

Youngblood 2010: Round 7 - finále

 

01. Emphonic feat Fil - Temporary Seduction (clip)

02. Rybizz - Your Soul (clip)

03. Psyek - Mutagen (clip)

04. FAlllO - The Anthem (clip)

05. Peejay - Last Time (clip)

06. Negociator - Time Vampire (clip)

07. Estws - Have Some (clip)

08. Leed - Cave (clip)

09. Dino - Double Trouble (clip)

10. Graffo - Gremlins VIP(clip)

 

Samotná kompilace YoungBlood 2010 vyjde koncem zárí jako free release a ke stažení bude na našem webu www.drumandbass.cz. Objeví se na ní všech deset finalistu sedmého kola a i nekolik bonus tracku. Promo CD bude k mání na vybraných akcích po celé republice, tedy tam, kde se budou pohybovat clenové drumandbass.cz crew!

 

První místo prvního kola: Emphonic feat Fil - Temporary Seduction

Druhé místo prvního kola: Rybizz - Your Soul

První místo druhého ola: Psyek - Mutagen

Druhé místo druhého kola: FAlllO - The Anthem

První místo tretího kola: Peejay - Last Time

Druhé místo tretího kola: Negociator - Time Vampire

Prvního místo ctvrtého kola: Estws - Have Some

Druhé místo ctvrtého kola: Leed - Cave

První místo pátého kola: nekonalo se

Druhé místo pátého kola: nekonalo se

První místo šestého kola: Dino - Double Trouble

Druhé místo šestého kola: Graffo - Gremlins VIP

 

Diskuze

* *
*

Načíst novou

Komentáře

  • ADZI_

    2010-09-03 20:31:13

    2 TYSHO: Respect za to co jsi napsal !!!! Ale musím ríci, že ješte pred nejakými 5 lety byla Audiova produkce neco unikátního, pravý dnb a hutný darkstep který mel koule, ale ted je to spíše taková smršt nesmyslu. Jako mám rád newage darkstep (limewax, technical itch, idolEast atp. ) ale musí to být diferentní a ne na jedno brdo jako metal-drum a hotovo !!!! :) big up!

  • TYSHO

    2010-09-01 01:29:10

    zakopejte ten jump up at máte pokoj :D taky nejsem fanda kvákanejch tracku jeden jak druhej ale treba taky nemám rád audia apod. protože je to podle mýho názoru tupá sracka bez jakýkoliv melodie... a nikomu to necpu!tak si všichni poslouchejte co se vam libi a budte z ticha :D a obzvlast tomu co tady nad tim stravi hodiny by to prospelo na svete se dejou horší veci :)

  • ZEWLáK

    2010-08-31 14:51:22

    Pro me jasný vítez Psyek ;)) luxusní track ... Add Me on FB ... Zewlák Moták Opicák ;)

  • DOBROVSKý

    2010-08-31 12:40:57

    je to tady!!! Mastah Peejay konecne proráží a my se tešíme na další kusy. Jééééééééééd Peto kua a co nejvejš!

  • ZMAR

    2010-08-31 11:18:35

    NEJ: souhlas.. temny neuro, to ja rad..

  • PSYEK

    2010-08-30 23:44:37

    Ten clovek zní rozumne. Radši bych ho poslechl:)

  • NEJ

    2010-08-30 15:30:11

    Nej je PSYK-Mutagen!! Lidi hlasujte pro mutagen!

  • DEJVIS

    2010-08-24 16:18:56

    muj jasný vítez Dino ! není žabák jako žabák a tenhle Double Trouble žabák má úsmev od jednoho ucha k druhému :D

  • ADZI_

    2010-08-22 12:53:57

    Myslím že i muj 1. oblíbený Cave od Leeda má šanci do týdne zmenit celé poradí... Verím a podporuji !!!!

  • MRTVY.KENNY

    2010-08-11 19:59:14

    PSYEK: zkus jeste nejak zabojovat, 31. daleko... ;)

  • PSYEK

    2010-08-11 00:49:28

    2WASHELL: Dik:)

  • WASHELL

    2010-08-03 00:04:50

    Pro me to tu svým nápadem vyhrál Psyek at už to dopadne jakkoliv. Jo a Psyeku, kontaktuj me na www.myspace.com/washellll

  • WASHELL

    2010-08-02 23:56:26

    No abych pravdu rekl, ani jeden z vedoucích tracku me nijak neoslovil. Je to samozrejme vec názoru, sto lidí sto chutí, ale myslím si, že jsou tu lepší veci než to, co pobralo nejvíce hlasu......

  • JIRKA

    2010-08-01 16:57:07

    preju PEEJAYOVI :)))

  • BABUMSKY

    2010-08-01 16:18:38

    Emphonic,Dino,FAlllO nikdo jiny me svou produkci zde neoslovyl.

  • ADZI_

    2010-07-25 09:47:29

    To asi ano, ale já VST v žádné verzy nepoužívám opravdu jen ty základní co ve FruityLoops 2.7.2 jsou, ale stací mi to. Jen je škoda, že FL 2.7.2 nezvládá modernizaci efektu apod. :( ADZi

  • MISOLOGY

    2010-07-24 18:49:39

    Mi prijde ze naky ty vst, efekty atd jsou tam duležitý :)

  • ADZI_

    2010-07-22 19:55:33

    Jo jo má je free. Jen se prihlásíc na úctu na jejich webu, vložíš unikátní klíc a jedeš, ale musíš mýt vždy tu verzy. Nemužu mít FruityLoops 2 a chtít FruityLoops 9 :) Jinak duvod je ten, že jsem si v 2.7.2 zvykl tak, že bych nemenil :) Samplu, nástroju a všeho okolo toho (jen WAV) mám skoro 25 GB, takže VST které vyšší verze umí a nebo jiné efekty nereším :) ADZi

  • PSYEK

    2010-07-21 17:31:28

    ADZI: FL ma updejty zadarmo ne? Nejaky konkretni duvod proc zustavas u 2.72?

  • ADZI_

    2010-07-21 17:27:52

    2 KOMAR: Já osobne Fruity Loops 2.7.2 ale dnes je již Fruity Loops snad 8 verze. Já jsem pred 13 lety narazil na 1.7.2 a poté na 2.7.2 a u toho jsme zustal dodnes :)))

  • KOMAR

    2010-07-20 14:14:16

    Vcem deláte ty tracky?

  • YOROGOSH

    2010-07-20 12:17:53

    Barthy skus si o svych problemech popovídat s nekým kdo na to má školu. Ja mam rad DnB jako celek (až teda na pár výstrelku ala Jump up a ruzné monotonní HC brutusy), jen se ti snažím ríct že pokud už necítíš energii z Peejayova tracku tak jsi asi sterilní posluchac. Nemusí se ti ten subžánr líbit, ale energie je v tom tracku bezesporu nadmíru ;-)

  • 2010-07-20 11:46:43

  • KíMIS

    2010-07-19 18:24:26

    mazec

  • BARTHY

    2010-07-19 18:24:20

    for YOROGOSH : v tom prípade si pust Jimmyho Hendrixe, zapal si jointa a otoc svuj VW smer woodstock hipíku

  • YOROGOSH

    2010-07-19 14:24:23

    2 barthy:tak to jsi ješte nejspíš nedospel do stádia kdy dokážeš cítit energii i z taovéto hudby. Pro me je Peejay dokonalá harmonie zvuku, která pusobí jako kdyby jsi proplouval životem a cítil energii kterou vyzaruje príroda a vnímam tak nejen jednotlivé zvuky ale i track jako celek. Nevím, težko se to popisuje...proste chillin´ :)

  • BARTHY

    2010-07-18 10:54:35

    U tracku Peejaye by se dalo spát, je to jak ukolébavka pro batolata, každý máme svuj názor a vlastní styl avšak DnB bylo a melo by být vždy živý a energický styl hudby

  • MISOLOGY

    2010-07-17 22:33:55

    Doufám, že to vyhraje :) Atmosferické veci kupredu :))

  • ADZI_

    2010-07-15 16:20:31

    Peejay má fakt peckovou skladbu. Vypadá to že vyhraje 7. díl :)))

  • TRUE

    2010-07-15 13:44:00

    Helenka má naprosrou pravdu..!

  • ENDE

    2010-07-15 10:25:20

    ADZI: proto jsem to vyspecifikoval na clownstep .) Jump up sice neposlouchám, ale o technický stránce ci nápadu se tam obecne mluvit dá. Ale tenhe jumpupovej paskvil, co nekterí nazývají clownstep, tam teda ne...

  • HELENKA VONDRACKOVA

    2010-07-15 07:04:08

    mozna to bude tim, ze ten tzv. oldskuler se na takovou muziku vyradil pred deseti rokama a ted uz by to chtelo trochu inteligentnejsi atmosfery do toho bezduchyho bouchani. Jednoznacne musi vyhrat PEEJAY. Kvalitni umeni, musi zvitezit nad vysmahem, jinac by to bylo vsechno narubi...

  • TOMBO

    2010-07-15 00:18:26

    Me se zase libi, jak oldskuleri nadavaj na jump up, ale Jump uper na oldskulery ne:-) Ja mam jump up rad (ale treba i raggajungle) a posledni dobou uz mam taky problem vybrat nejakou desku. Zni to vsechno opravdu hodne podobne (viz treba Heist) Dokonce i posledni Hazard me zklamal:-/ Clipz uz "dlouho" nic nevydal, pokud jsem neco neprosvihnul:-) Adzi? Co rikas na Counterstrike nebo treba Current Value?

  • FIDO

    2010-07-14 23:54:07

    pro me vitezi PJ, nejvyssi kvalita zvuku a kompozice, i kdyz me nenadchla tolik hudebi stranka. na druhem miste je song Cave, a treti temporary seduction

  • CONSPIRA

    2010-07-14 23:09:01

    No a tim to myslim i pochopitelne na DnB pro mene chapave :D tu inspiraci punkem

  • CONSPIRA

    2010-07-14 23:05:38

    Kecyyy punk zustane punkem i pres veskery novy odrudy punku moc to tom meleme a v dnesni dobe je Punk vitanej co vnikl v 77 a jake ma new mlady publikum vim to chodim na punkovy eksny a dokonce oldschoolari inspiruji new vlnu treba skateovou tedy street punk ktera ma real ryzi potencial tod vse :D :D :D

  • ADZI_

    2010-07-14 21:50:45

    @Wizard: No bohužel je to tak, vývoj hudby kterou dnes kritizuji bude za XX let uplne jinde, a bude to jednou oldschool na který budu vzpomínat jako 50 letej típek, jo to je ten Jump" proti kterýmu jsem od roku 2005 bojoval, a dnes po 30 letech je tu ten (napríklad) "emo-drum" a je to hrozný :))) Our own future we do not a choose, but is she surprised us, and then will not a choose from :)

  • WIZARD

    2010-07-14 21:20:23

    xD... me se líbí, jak se dnb scéna separuje na ty co hlásaj: "jump up jo!" a na ty co ríkaj: "kvákání ne!" ... ješte pár let, a jump se od junglu jako takovýho odtrhne, stejne jako kdysi trance od housu... celý to ješte víc zpopovatí,... žánr se nazve "jumpy-pop" nebo "bungee-disco" prijde éra novejch latex-lolitek s mikrofónem aka "Jumpy MC"... budou to prát na ócku a mtv jak o život, a techovej sound rootu opet upadne,... a nebo to bude uplne jinak xD ... btw... pamatujete si na karlíka a továrnu na cokoládu? jak tam byli umpa lumpové??? ... co takhle náruživým posluchacum jumpu prirknout oznacení: "Jumpa lump" ... Jumparu se to nedotkne, Rootari se pousmejou (nemyslim linuxáky, ale odschooláky), Neurari budou dál poulit ociska a dramerum jako takovejm to bude jedno xD hawgh

  • ADZI_

    2010-07-14 19:39:09

    Jsem zvyklí na to že mne lidi nesnáší kvuli mým názorum, ale to co tady nekdo (nejaký anonym) provádí je moc !!! Dej BAN sobe. Tady je svoboda názoru vážený mistre :) Jako já jsem vyložil pouze mé objektivní názory a snad i pocity k YoungBlood 7 a k skladbám které zde jsou vyzdviženy jako finální seznam skladeb z predchozích kol YB nic víc. Jako každý tak i já mám neco rád a neco zase rád nemám a s temito pocity se rád podelím. To že liquid je dobrý proti tomu nic nemám, hraji dlouhá léta s DJs kterí tento styl preferují, ovšem všeho s mírou. Je možné že na druhou stranu nebýt liquidu a tech remixu z diska, trance atp. tak by byl DnB mladá voda, ale tak je to o názorech. Co se týce toho co podporuji a co chci aby bylo alespon trochu respektováno a tedy i nejak poslechove i jinak podporováno, tak to je moje osobní vec, rád se s tím podelím, ale zase jde o to že každý má rád neco jiného, a pokud bode jeden poslouchat tekoucí vodu a druhý motorovou pilu a budou to cítit opravdu srdcem, tak težko bude "vodník" posporovat zvuk co má rád "drevar" a naopak. Já mám rád tvrdý drumandbass a opravdové masakry a nebo ambinetní chill dnb, ale proste jumpup nebo dnb kde sladce zpívá nejaká slecna nebo típek pomalu s dívcím hlasem tak to jde okolo mne (opet jen muj objektivní názor na dannou vec) 2 LOWFAS: :)))))) K príspevku nad LOWFASem: To já netvrdím také že Jumpup je nekvalitní. To jsi zjistil kde ? :) Já jen selektuji co se mne osobne nelíbí a co líbí, ale rozhodne neríkám že ty kvákacky jsou špatné nebo nekvalitní, jen je neposlouchám a už vubec je nehraji :) 2 MUOTAK: Je to tak. Svet se rídí marketingem, který v ríši hudby kouká na to co lidé mají nejradeji, odvíjí se to od klubových akcí, od prodejnosti desk, od názoru které tady treba vedem my a od toho, co hrají DJs v radiích a posléze jaká radia mají nejvíce posluchacu, nekdy je to dobre, ale nekdy je to špatný tah (muj pohled osobní podotýkám !!!) nekdy by se meli vydavatelstný a producenti predevším zamyslet nad tím, zdali toho co táhne svetem není už príliš. Také mám problém s kopupí desek poslední 4 - 5 let :( 2 ENDE: Já osobne mám v MP3 i staré jump-up tracky ale to jsou rozhodne pecky (Zinc, Hype, Aphrodite atp.) ale dnes je to jiné, je to více monotóní a casto se opakují samply atp, jde o to že ty syntetizátory které dodávají bassový accompatiment jump-upu mají omezenou banku preddefinovaných nástroju a tak se asi poslední dobou již vyplítvali smycky a kvákání se z bassové linky presunulo do nepríjemného rušivého zvuku :( I presto neríkám že Jump-up je nekvalitní subžánr jak tady o mne nekdo psal ! 2 MRTVY.KENNY: Jak jsem psal již ke komentári k ENDE, tak mám v MP3 i jumpup starých mistru Zinc, Aphrodite nebo Hype, ale to se mi líbilo, melo to neco jiného co nedokáži ani popsat, ale dnes je to jiné (pro mne obcas dost nepríjemné) asi tím, že se to hraje skoro na každé party a je toho hodne stejnýho. :( 2 N-Core: Big up.... 2 Je docela zarážející,: Je docela zarážející, že zde ješte není nutnost zadávat emaily a zobrazovat IP pro nutnost odeslat príspevek. Docela bych rád poznal toho, kdo proti mne tak bojuje !!! To je vše hezký den. ADZi

  • JE DOCELA ZARážEJíCí,

    2010-07-14 18:41:05

    že rozdíl hlasu mezi dvema vedoucími peckami absolutne nekoresponduje s, podle me, propastným rozdílem, co se týce kvality...

  • N-CORE

    2010-07-14 16:05:55

    njn kvakarny nechapu ,, je to furt dokola, popravde ani nerozeznam jeden jump od druhyho , trochu me mrzi ze na tuhle linii posledni rok nastoupil tezce neurofunk a rek bych ze to co jump kvaka tak neuro dokola reesuje, skoda ze malo lidi opravdu posloucha drumnbass ne ze jenom jde resetovat mozek na party,,, ale jinak bych rek ze sechny pecky jsou na tom velice dobre co se tyce kompozic i kvality,, big up all :) moc povedeny kousky

  • MRTVY.KENNY

    2010-07-13 21:45:38

    ADZI: no, to neni az tak uplne jednoduche, pac jak jsi rekl, tak ne vsechno bylo ve stylu virus/msx/rh apod. ale jsou oldskulovky typu Roni Size, Dillinja, Aphrodite apod., ktere jsou imho uplne stejne kvakarny jako dneska (dokonce bych rekl, ze dneska je ten jumpup technictejsi, nez byl onehdy). Takze nemuzu souhlasit s tim, ze dnesni jumpup je neco, co nesouvisi s puvodnim drumandbassem.

  • ENDE

    2010-07-13 16:57:12

    (ale ani nevim, na co reaguju, jelikož se zde jump upu nikdo nezastává :D , holt jen názor do pranice)

  • ENDE

    2010-07-13 16:45:08

    Ruku na srdce, ale zrovna clownstep se nikdy nebude dát považovat za kvalitní hudbu. Já si dokážu neco najít v každém žánru (i mimo DnB), ale tohle je fakt moc. Každej c.step zní uplne stejne, o nejaký technický stránce snad taky nemuže bejt ani rec. Ješte chápu, že to nekoho muže pobavit v klubu, ale je to fakt jednoúcelová "hudba". Nechápu ten pocet hlasu, nic ve zlém.

  • MUOTAK

    2010-07-13 14:49:00

    sto lidí, sto chutí...at se na me, prosim, nikdo nikda nezlobi, ale clovek s minimalnim hudebnim vkusem musi u vetsiny jumpupu trpet jako ja, rmxy komercne uspesnych tracku mi zacinaji taky vadit, ale spousta kvalitni hudby mi na to ztm dava zapomenout, coz je fajn... kolikrat mam ale problem pri koupi vinylu si vybrat...

  • NEMYSLEL

    2010-07-13 12:46:06

    já práve netvrdím, že jednotlivé dnb subžánry mají mezi sebou kvalitativní rozdíly (to práve tvrdí ADZI), ale myslel jsem to tak, že pokud máš napr jumpupový track A, který je velice dobrý v porovnání s ostatními jumpapy a oldschooljunglový track B, který je pouze prumerným oldschooljunglem a ADZI by byl práve pro podporu tracku B, jenom protože je to jeho oblíbený žánr

  • LOWFAS

    2010-07-13 02:55:38

    Z toho by se take dalo vycist ze si myslis ze Jump-up je nejkvalitnejsi DnB. Ale nemyslim si ze si to tak myslel protoze to je pekna chujovina .)

  • ADZI HLAVNE CHCE

    2010-07-12 21:15:43

    aby byla podporována v prvé rade ta produkce, která se mu nejvíc líbí a ne ta, která je nejkvalitnejší

  • DEJTE ADZIMU BAN

    2010-07-11 20:53:09

    prosim

  • PVL

    2010-07-11 15:33:42

    adzi nesmis travit tolik casu na techto strankach. tady je dost lidi co jste nevi a dost tapou, skutecnost je ale uplne jina a tak spatny jak to podle tvyho hodnoceni vypada to vubec neni!!!! kazdy tyden vychazi spousta skvele hudby a navic pokud se djovi podari do sveho setu nakombinovat i nejaky podareny remix "z diska" tak pro jako ne? je to preci o tom aby se lidi bavili....

  • ADZI_

    2010-07-11 13:37:05

    Jako tím se nechci dotknout nikoho kdo delá jump-up, ale nemel by se nikdo bát experimentovat trochu jiným smerem. Nemusí to být tak razantní jako zmena stylu u Zinca posledních let, kdy se dal na electro crack-house. Nic proti nemu je to dobrý producent i DJ což se o jiných nedá ríci, vetšina je bodto dobrý DJ ale mizerný prpducent a naopak. Ovšem myslím že dnešní producent by mel být znám svou alternetivností k stylu nežli aby ho vyznacovaly zvuky v jeho skladbách a monotóní styl jeho produkce. Když vezmu treba producenta který si ríká Clipz tak to je ukázka toho, že nemá asi peníze na jiné mašinky a své syntetyzátory žene porád dopredu vjednom stylu což pro mne jako milovníka zmen zní ucho_trhane :(

  • ADZI_

    2010-07-11 13:28:26

    Dnes mladí partypeoples již skoro neznají Roni Size, Ray Keith, Bizzy B, Johnny L, Kirinjah nebo klidne i dnešní stále nebo alespon trochu stálice jako napr. Audio, Technical Itch, Spor, Counterstrike, Current Value ci Concord Dawn a Dylan a jejich puvody a jejich starou tvorbu nežli se dali na to co delají dnes. Jako i já obcas zahraju neco od SPL, The Sect nebo nového Counterstrike, ale radeji mám jejich starou tvorbu která byla tvrdá ale pravá. Dnes jsou lidi zblázneni do moderního stylu jump-up a prehnaných zpívánek okolo liquid funku, což vpodstate vzniklo díky remixum z disko vecí. První remixy do DnB kvákali a nebo byli plné melodických linek jako jsou dnes v liquidu. Je to škoda že lidé zanevreli na tehdejší scénu a že odmítají obcas útek ke korenum. Vždyt jak je krásný napríklad starý ragajungle nebo starý deep a minimal dnb. To už dnes nikdo neocenní. Vecná škoda :(

  • NATIVE

    2010-07-10 12:29:55

    to ADZI: naprostý souhlas s tím jumpupem. Z vlastní zkušenosti vím, že vetšina dnešních "dnb" posluchacu a parmenu ani neví co to PRAVÝ dnb vlastne je, ale to je holt vývoj. Jinak hlas pro 5ku.

  • ADZI_

    2010-07-09 20:05:39

    Mne osobne se líbí velice skladby Cave která je unikát sám o sobe, dále Your soul je pecková vec, Mutagen velice poslouchtelný, a to samé platí i o Last time, Time Vampire a Have some. Naopak napríklad skladba Temporary seduction je zvukove i nápadem parádní, ale takovýchto liquidu je všude hodne a z UK se to na nás chrlí jedno za druhým a The Anthem je uplne ten stejný prípad, Gremlins je ponekud prázdná jen smycky a nic víc, jinak momenty tam jsou. No a Dubble Trouble o tom se vyjadrovat nebudu, protože to je substyl, který mne už dlouhá léta trhá uši protože je to to, co dnes hraje snad každý DJ at už mladý ci zkušený a je to škoda, protože se tímto jumpup stylem zabíjí puvodní drumandbass a jungle který lidé již skoro neznají a nechodí na nej. Jsem celkem zvedav kolik lidí 31.7. dorazí na oldschool jungle párty do Crossu kde se budou hrát 90s léta okolo drumandbassu a jungleu, myslím že lidé takovézo akce již neocení a je to škoda...

  • LILA

    2010-07-09 13:26:18

    Emphonic feat Fil - Temporary Seduction

  • GORY

    2010-07-09 10:29:44

    Petka a jednicka kazdopadne nej! :)

  • TUVOK

    2010-07-08 00:03:14

    Souhlasim s Tonym a dávám též hlas devítce. :)

  • TONY

    2010-07-07 23:43:11

    Jednoznacne Double Trouble :)

  • ROY BATTY

    2010-07-07 13:41:03

    Big up PJ, rozhodne nejvetsi pecka

  • ADZI_

    2010-07-06 08:56:48

    Rozhodoval jsem se mezi Leedem a Estws, ale Leed vyhrál :) Škoda ale že tu není ta pecka z 6. kola !!! grrrrrr... To bych mel jednodušší rozhodování :) ADZi

  • MTK

    2010-07-05 17:29:02

    "mutafa.." MUTAGEN - nice work, i kdyz to neni zrovna muj model v brku _§ :-D

  • MISOLOGY

    2010-07-05 12:28:19

    Jasnej hlas pro Peejaye. Big up :)

Promotion

junglednb.cz

Parties

Na dnešní den nemáme v databázi žadnou akci...

Přidat Party

8 online úvodní strana rss kontakt reklama


Script took 1.046sec, data: 0.000000sec