Soldik na grilu

elis |06.02.2010 | Interview

Drumandbass.cz je váš info server s lidskou tváří. Dnes odhalíme další kousek tkáně ugrilováním našeho neúnavného redaktora a duchovního otce talentové soutěže Youngblood. Představuje se vám Soldik, import z jižní Moravy, který loni rozšířil rejstřík našeho bookingu taky jako DJ. Že umí nejen psát, ale i hrát, předvede v pátek 12. února na brněnské Flédě, kam se ten den zrovna náhodou poprvé přijede podívat Ed Rush.

1) Techstep, nebo jump-up?

Od počátků svého hraní jsem si prošel takřka všemi subžánry, vždycky pro mne byl ale základem techstep. Nakonec jsem totiž zjistil, že mé srdce tíhne právě k němu.

2) CD, nebo vinyl?

Jsem fanouškem vinylu hned z několika důvodů. Vinyl si můžeš osahat, vyzařuje z něj charisma, nemá dočasnou hodnotu, pomaleji stárne a nedá se ošidit.

3) MC, nebo zalepená zdířka na mikrofonu?

Conrad, Coppa, DRS, Kemo, Tweety Twizta... Zbytku vyříznout jazyk.

4) Rewindovat, nebo nerewindovat?

Udělat dobrý rewind je umění a je k tomu potřeba správný klub, atmosféra a DJ nick.

5) Klub, nebo open-air?

Pokud budu mít kvalitní zázemí, klidně budu hrát i na měsíci. Každý rok se těším na open-air, i když víc vřelejší publikum potkávám spíš v klubech. Na druhou stranu rád vypadnu z klubu, kde se nedá dýchat a pot kape ze stropu.

6) PC ,nebo Apple?

Jsem běžný uživatel. K práci i zábavě mi bohatě stačí PC.

7) Vodka, nebo rum?

Maximálně dvě malá piva za týden, jinak alkohol nepiju, k životu ho nepotřebuju. Zvláštní, že?

8) Fotbal, nebo hokej?

Squash!

9) Kočka, nebo pes?

Kuřecí salát :D

10) K jakému filmu bys chtěl dělat soundtrack?

Asi k nějakému pornu. Hodně peněz a minimální dřina.

11) Vzpomínky na první party?

Psal se rok 1995, první diskotéky a hudba, která spíš srala. Někdy v tom časem jsem byl kamarády donucen (tenkrát jako fanoušek techno-hardcoru s čerstvým závanem prodírajícího se junglu) jet na house party. Vůbec jsem se tam nebavil, pořád jsem kontroloval hodinky a přál si zmizet. Na svou první jungle akci jsem pak čekal ještě dva roky.

12) Deska, která to všechno začala?

 
První, co mne oslovilo jako posluchače, byla kompilace Jungle Massive. První deska, s kterou jsem začínal, byla od Technical Itch – Hidden Sound v remixu Dom & Roland a vyšla na Audio Couture v roce 1998.

13) Tvoje nejhranější deska?

Těch je hodně. Pokaždé mám ale v bagu Transmission v remixu Phace, The Syndicate od Dizplay a taky všemožné Kemalovky, ty nesmí chybět.

14) Jakou desku bys pustil svému největšímu nepříteli?

Bude to znít možná jako klišé, neosobitě a jako od poseroutky, ale podle starého pořekadla: "přátele si drž na blízku, ale nepřátele ještě blíž", bych spolknul hořkou slinu a zvolil něco dle jeho přání. :)

15) Co ke čtení se najde u tebe na záchodě?

Nápis na dveřích: až to doděláš, zapal sirku! Ne, vážně. Vyřizuju smsky a resty zapsané v telefonu. Když zapomenu mobil, čtu návody na pracích prášcích, deodorantech a podobně.

Diskuze

* *
*

Načíst novou

Komentáře

  • ADZI_

    2010-02-17 16:14:41

    Tak v tom případě jo :) Vše je věc názoru :) Já jsem mladej típek co to prostě vidí jinak a hodně to prosazuje (svou myšlenku a názory !) :) __ADZi_

  • 2_ADZI

    2010-02-16 17:17:49

    Jasny, ja to uplne nesmeroval na tebe, ale na podobny nazory, protoze kazdej tady dneska jen remca o zkazeny spolecnosti a konzumu. Ja tohle hrozne resil, kdyz mi bylo 16, ale dneska to fakt vidim jinak. Takovy ty nazory, ze deset let stary old schooly jsou lepsi a ze uz je skoda ze to nikdo nehraje, ze soucasna hudba hudbu jen zabiji. COOO?Jsem si jistej, ze naopak co by hudbu zabilo by bylo to, kdyby se dodnes hralo to co pred deseti lety. To tu taky klidne dodnes mohli hrat Beatles. Nebo se obcas mrkni na Beatport. Zpravidla nejstahovanejsi jsou tvrdarny od Phace a Misanthropa, Spora nebo stary Bad company. Jinak Zizkov znam moc dobre, taky jsem tam lecos prolez. Takze ti rozumim

  • ADZI_

    2010-02-16 16:32:01

    2_koudy:___ Myslím že jsi to špatně pochopil Koudy :( První část tvé reakce, je opodstatněná. Ale také jsi to uplně zcela nepochopil tak, jak jsem to myslel já. Také jde o to, že to byl můj postoj, a rozhodně ne hecování do něčeho :) To opravdu ne :) _ Jinak co se týče druhé části reakce (kluby) tak já jsem žádné kluby nehanil, ba naopak. V Roxy je to super, prostředí, unikátnost, je to ve stylu divadla a lidi tam chodí různí na různé akce, tak jak je tomu všude jinde, sám jsem v Roxy hrál a i tento postřeh byl pro mně přínosný, ale 90. léta klubu 7 Vlků byli také o hvězdách. Vystupovali tam v jeho počátcích také celkem hvězdy drumandbassu. Má svou historii již dlouhá léta a není to také jen tak nějaký obyčejný klub nebo music-bar, jen je to dnes už jiné tou dobou. Ale i nadále dávám přednost před ostatními :)__ I když poslední roky mně překvapuje celkem Matrix. Ale i tam se už více prosazuje ona tolik odiskutovaná komerce. Jsem ze Žižkova a tady je klubů velice hodně, takže jistě z čeho vybírat :) _ADZi_

  • KOUDY

    2010-02-15 19:07:10

    Panove moc nechapu vas pohled na svet. Myslet si, ze vsechno co ma melodii je komerce a je to delany prvoplanove kvuli vetsimu zaberu lidi a vyssim prijmum je dost paranoia. Nehlede na to, ze vetsina velkejch undergroundovejch jmen v jakymkoliv stylu byla proste tak sikovna a originalni, ze se postupne stali slavnymi a proste zacli bejt z hlediska prodejnosti komercni. Ale je to duvod ty lidi prestat poslouchat a odsoudit?Navic to, ze jednou zajdu na tvrdy veci a jindy na mekky je o tom s kym jdu, na jaky lidi mam naladu a jakym zpusobem si chci zaparit. Jestli si vezmu drahy hadry neni o tom, ze mi to platej rodice natoz, ze bych chtel zapadnout do nakyho stylu. To se tyka tak lidi do dvacitky. Resit Roxy versus Sedm vlku je uz uplne kravina, pac proste roxy je velkej klub, kde logicky musi hrat velky jmena a "komercnejsi" veci, jinak jim je ta kapacita k hovnu. Vlci zadny davy pritahnout nepotrebujou. Protoze jsou lidi holt ruzni a dycky budou muzou vedle sebe existovat oba tyhle typy klubu. Resit, ze jedno je spatny a druhy spravny...to uz ani nebudu komentovat. Takze chodte kam chcete s kym chcete a to je proste cely....

  • CONSPIRA

    2010-02-13 01:48:38

    TREFNE A PRESNE

  • ADZI

    2010-02-12 15:48:23

    Od toho tady interview NA GRILU je ne ? Ale tak tady nešlo ani o Soldika i když by jít mělo. Ale o výměnu názorů. Prostě se to krapet zvrklo ! :) Vííííím můžu za to já jako vždy !! Sorry...

  • BRKO

    2010-02-12 02:16:34

    No tak ja snad jen dodam ze jste soldika pekne ogrilovali az maso odpadava z kosti. Pekny.

  • ADZI_

    2010-02-10 14:24:59

    Jasný no. Tak ona se kultura okolo drumandbassu hodně změnila s příchodem nových vlivů. Možná už ani žádná drumandbassová kultura ani není. Nikdy se na to moc nehrálo kdo je jak ustrojený atp. to byla záležitost okolo hiphopu, ale dnes když vidím co na akce chodí za "děti" tak je mi líto času co za tím vším co s tím je spojené strávím. Vždy jsem hrál a jrát budu pro lidi. Ale když vidím že na dnb akce chodí "diskopeoples" tak to není ono. Už jsem zas u toho čemu dávám přednost (Oskr a Soldik mně zabije !) ale prostě mám raději 50 rozumných típků a tipek a klidně teknařů nežli 500 disko lidí co se snaží zapadnout do různých forem stylů. Ted nechci nikoho urazit ( i když se tak stane, to je jasný že jo !) ale začalo to postupujícím vývojem liquidu a remixů různých disko věcí případně také moderním pojetím jump-upu. Drumandbass se už pár let nikam nepohnul (pro mně !) je to pořád v podobných kolejích a nikam to nejede ! Sem tam občas někdo udělá album nebo vydá vinyl který je dokonalý nebo tomu alespon sahá, ale i když to bylo tak vždy že hudební průmysl se orientuje podle žebříčků popularity interpretů a skladeb v hitparádách, tak u drumandbassu se to už poměrně přehání. Může za to z velké části UK kde po boku starých oldschoolerů kteří dělali vždy parádní drumandbass a jungle jako např. Aphrodite, Roni Size či Hype apod. začali točit nové tváře kteří je doslova nutí hrát tak, jak se dnes žádá. I toto je jistý marketingový tah, přimět jména která lidé znají k tomu, aby hráli to, co lidé chtějí, ale mně osobně se to nelíbí. Drumandbass je styl který vznikal z tolika stylů že je to unikátní hudba, a tohle prznění, kvákající jump-up a pehnaně zpívající a lahodící skladby okolo liquidu apod. jej degradují na mainstream. Už vidím někoho kdo mně nemá za tato slova (věty) rád jak mně bije do hlavy. Sorry.... ADZi

  • JDB

    2010-02-10 14:18:54

    Slowdown: !!! máš recht! :D

  • SLOWDOWN

    2010-02-10 11:25:44

    2 Adzi : nema smysl se vubec rozcilovat cece, ztrata casu, mrkni na nejakej fotoreport z dnb akci s mistnima " stars " a uvidis tu kupu harantu oblecenych do carhartu a podobnych mrdek od rodicu, kupu fotaku vsude a placani se po zadech, to je spise k smichu a myslim, ze je cest nebyt mezi nimi :) to vi kazdy soudny ... stejne krom Prahy jsou o nicem, tady lidi radi sracky

  • ADZI_

    2010-02-10 10:45:05

    Bohůžel nic...Ale máš naprostou pravdu !

  • HH

    2010-02-10 10:14:10

    ja s ADZIm souhlasim, scena jde smerem k mass akcim, mainstreamu, vetsimu vydelku pro ten "balast" okolo a bohuzel mi to prijde ze na ukor kvality.. otazka je co stim muze nejaka netova diskuze zmenit

  • ADZI

    2010-02-09 19:39:17

    Rozhodně jsem se nezbláznil. Právě jsem uložil synka spát, a nyní jdu lítat po internetu co kdo o mně zase napsal na co bych reagoval. Přiznávám že se to tu trochu vymklo přirozené diskuzi na články NA GRILU. Omlouvám se za mé doslovy slohové výlevy, ale prostě jsem jen dal návrh když to Elis načala a nějak se to zvrhlo. Nějaký jistý OSKR mně opravdu vytočil (koho ne když napsal co napsal !). Sorry :) Hezký večeR :)

  • SOLDIK

    2010-02-09 18:53:29

    Adzi, nezblaznil ses?

  • ADZI

    2010-02-09 16:10:59

    Škoda že tady nejsou zobrazené IP adresy :)))))

  • ADZI

    2010-02-09 16:01:32

    1. Do Roxy mně nikdo nezval to máš pravdu, kdo by to asi udělal takový hovado jako mně tam brát !___________ 2. Přiznávám DJ jsem naprosto mizernej, a hrát rozhodně neumím, moje desky stojí za houby z woctem.___________ 3. Jako MC jsem uplně mimo, nedávám to vůbec a nezvládám nic, to také přiznávám.___________ 4. Přijd mi to říct osobně když už to chceš veřejně pouštět mistře :))))__________ 5. Je jasné že hraješ dobře, protože to by jsi si nedovolil hanit ostatní co nehrajou tak dobře. Rozumný člověk by toto nenapsal, a spíše by naučil neználka jak se to dělá. Hold jsem špatnej sorry. Nikdo mně nic neřekl jak se co dělá, jak se co hraje a co letí. Tak to dělám jak to příšlo :)))___ADZi

  • OSKR

    2010-02-08 22:15:17

    tak a dost todle uz he fraska adzi :D prosim te kdo by te zval do roxy a proc? tva selekce je strasna, mixy taky, jo a pokud vemes mikrofon do ruky tak to je asi nejvic spatny. sorry ale uz sem musel.

  • LIBOR

    2010-02-08 22:10:52

    heheh chtel jsem falmovat,ale tady uz to hori ,takze jenom lol

  • ADZI

    2010-02-08 16:20:35

    Tím nechci Cross nebo Roxy urazit, jsou to reprezentativní kluby s dlouhou jak širokou tradicí, ale prostě když mně někdo pozve do Roxy a do 7 Vlků a mám na výběr, tak beru 7 Vlků :) ADZi

  • ADZI

    2010-02-08 16:19:07

    2 ENDE:___ Já hraji už 10 let a vždy jsem mnohokrát raději jako DJ v baru nebo hospodě za mixem, nežli někde v roxy či crossu a už vůbec ne na velkých akcích. Je to moje osobní rozhodnutí, ten kdo se nechce cpát ven do povědomí lidu, tomu většinou stačí málo. A já jsem začínal v music barech a hospodách a to mi zůstalo dodnes už 10 let. Když mně někdo pozve na větší akci, tak to ze slušnosti příjmu, ale klubík je klubík. Ta atmosféra se nedá ničím nahradit :)-__ Neustále omílané téma UNDERGROUND je a bude vždy věcí názoru. Na internetu jsem o tomto tématu napsal již nespočet článků, a ta ten různorodý pohled na tuto "problematiku" zdali je underground validní názvosloví pro svět hudby či nikoliv dokonale vystihla v přiložených diskuzích i jinde. Je pravda že se o tom nebudeme raději bavit a bude nám lépe :)))

  • ENDE

    2010-02-08 10:29:59

    ADZI: ale tak zrovna tyhle řekl bych spíš klubo-hospody se na scénu nijak nevážou a snad se o to ani nesnaží. je to takovej samostatnej subjekt a hudební program v nich je spíš doplněk, než hlavní náplň večera. a pokud by snad někdo chtěl, aby to bylo naopak, tak by to měl tomu přizpůsobit. zatím jsem v tomhle typu podniků ve většině případů zažil zvuk jako když si něco pustím doma nebo i horší, ale beru to jako účel, protože člověk si tam jde sednout (občas to ale zamrzí). jinak underground teď nemám čas rozebírat, ale nikdo ten pojem není schopnej jednoznačně definovat a je v tom vždy hromada protiřečení si a proto ho radši vůbec nepoužívám.

  • ADZI

    2010-02-07 19:51:04

    2 _ ende: ___ Jinak co se týče underbroundu, tak drumandbass rozhodně patří do undergroundu více jak cokoliv jiného. Underground se z hudebního hlediska považuje většinou (ne vždy) styl který byl opovrhovaný a zavržený jako nedůstojný. Styl který se vyvíjel v nezjištných podmínkách, ghetto, community atp. a tam drumandbass vyrůstal, resp. vyvíjel se z 90 let. Prošel unikátním vývojem přez mnoho stylů a od každého stylu si v sobě něco nechával a je tak flexibilní, že dodnes se vyvíjí. Dalším záchtem je, že až 80% elektronické hudby která vznikala převážně Britských ostrovech je jistý underground, jde především o lokality jako Manchester, Bristol atp. kde se Drumandbass vyvíjel z uplné spodiny až po dnešní podobu. Jen jde o to že dnes se vyvíjí o mnoho komerčnějším směrem a to je škoda, protože jsou to jiné vlivy a tím pádem i jiná struktura drumandbassu jako takového...

  • ADZI

    2010-02-07 19:47:32

    2 _ ende: ___ Je to věc názoru. Já osobně bych nešel na akce tipu LIR, Winter Conspiracy atp. protože mám rád spíše kluby jen s pár stovkami lidí. Takže svým níže sepsaným "mindrákem" vlastně vyjadřuji svůj postoj. Já jsem vždy byl pro kluby jako 7 vklů, bažina, naftař, guru, punto azul atp. nežli pro velké jako roxy, abaton atp. Od toho se odvíjí i mé rozhořčení okolo všeho. Jsem rád že alespon něco je pro tebe z mého "slohu" pozitivní :) Jinak co se týče Merzbowa, také dávám kolikrát přednost experimentům které moc lidí nezná, před massou na Audia (jen možná bych měl před 5 lety na Audia jiný názor, to bylo jiné kafe !) Merzbow dělá muziku která zaujme výhradně hudební fajnšmekry, noise a idm je okrajový styl, ale mně (asi tak jako tobě) se také líbí, a dal bych přednost nějakému noise/idm koncertu před massou lidí na LIR. Moje jednička je Aphex Twin, to je člověk který dokázal hodně, a přitom není nejznámějším a za to jemu velký respekt !

  • TAMTAMY

    2010-02-07 17:59:32

    oskr: zajimavy je, ze kdyz nekdo zacne kritizovat tu znamou cast sceny, tak je podle vas zamindrakovany, to je pristup :) zamindrakovany jsi maximalne ty.

  • ENDE

    2010-02-07 17:08:45

    ADZI: Logika. Méně akcí v horších podmínkách a lineupem z místní vesnice a jednoho jména z Maďarska o kterým nikdo neslyšel je lepší, než hodně akcí k výběru, profi zařízených a se jménama, kterých bychom se ještě před pár lety nedočkali. Když někdo umí, tak je prostě o něm slyšet a lidi si ho pamatují a může klidně uplně vybočovat z mainstreamu (první příklad, co mě napadl je třeba japonský noise Merzbow, z jehož akce by asi většina lidí až na pár magorů, jako jsem třeba já, utekla, ale je znám celosvětově). To je přece základní logika. Pokud se o někom neví, tak za to asi ještě nestojí, ale jak za to začne stát, tak se o něm vědět bude (otázkou zas je, jestli to sám chce). Každej přece nějak začíná a všechna dnes zvučná jména byly nejdřív nicky. Jediné s čím souhlasím, že je fakt otrava narážet na určité zahraniční hvězdy pořád dokola a to i když jsem jejich fandou. Nad tím by se promotéři mohli zamyslet, protože nechápu co tím sledují, kromě absolutního zprotivení daného jména (třeba Audia už začínám mít fakt dost .)) P.S.: většina akcí, na které chodím je pod 99,- P.S.2: DnB nikdy nebyl žádnej underground .)

  • OSKR

    2010-02-07 17:04:13

    ja osobne hlasuju pro adziho jako pro zamindrakovanyho dje mesice. prida se jeste nekdo?

  • ADZI

    2010-02-07 15:59:34

    Sorry ale musel jsem :))) Teď mně bijte pokud jsem to jen tak vyplácnul a není na tom nic pravdy !

  • ADZI

    2010-02-07 15:58:46

    Nenecháme ! Já jsem hrozný pisálek, zůstalo mi to už od slohu na "základce" Od kdy se děje to, co se děje ? proč jsou všude vidět jen jména a velké akce pořád dokola ? tak tady je mé vysvětlení ! Je to cca. od té doby, co se freetekno komunita dohodla o zrušení CZT. Na CZT byla k slyšení celá škála el. hudby vč. drumandbassu a jungle, a možná se to zdá jen mě, ale od roku 2006 kdy byl vyhlášen konec pořádání CZT je takovýchto akcí spousty, ale mlátí s nimi komerce. Stačí se podívat do partylistu a pořád vidíte že mistři promotéři se činí jak jen to jde. Pořád ta samá jména několikrát do roka. Nebudu jmenovat to se nedělá, ale je to tak. Předtím bylo akcí méně ale lidé na ně chodili hojněji, byli nabuzeni na akci, bylo jim více jedno jestli je tam zahraniční host nebo lokál z vesnice. Bylo to poschovávané pod soundsystémy a pod různými crew, jména jednotlivců nebyla důležitá, ale teď když vidí lidé zahraničního hosta na flyeru ať už na malou či na velkou halovou akci za 300kč i více, tak raději jsou tam (do chumlu jako sardinky) než třeba do crossu na parádní undergroundovou akci za 99.-kč kde i tak někdy dorazí zahraniční hvězda i když ne tak známá. Je to tím že tam není smrad ze zahraničí. Připadá mi to jako za komunismu, i když jsem komunismus zažil jen 8 let života, tak mně to tak připadá (z vyprávění a postřehů). "Jé amerika, Jé anglie, Jé holandsko tam musím jít" A tím pádem seru na tu kalbu u nás v klubíku !!! A ti lidé si ani neuvědomují že tam v těch malých akcích jsou za gramofony hodně často lidé, kteří to myslí se scénou dobře, utrácejí našetřené korunky na desky aby je pak za pakatel mohly hrát lidem, a musí přežívat ta muka když je půlnoc a na parketu se točí jen 10 lidiček, a klub zeje prázdnotou. Čím to asi je ? reklamu dělali ? stála je hodně času na internetu, plakáty se vylepovali stálo je to hodně peněz, tak kde je to zrcadlo kde se to všechno odrazí ? alespoň na 0 aby to pro nikoho z pořádajících nebylo tratné ? nikde nic. Ani na cestu autem jim nestačí. Vážili i třeba 250 km cestu z Náchoda do Jihlavy a nic nic. A důvod ? Důvod je ten, že ve velkém městě přijeli zase ty samé hvězdy které jezdí do města rok co rok a někdy i měsíce co měsíce. Lidé zase jdou na ně, a zase nechají plavat jejich klubíky a bary. Kluby pak krachnou, nebo se prodají do rukou nezkušených majitelů, a kdo se potom ptá proč tomu tak je ? proč ten klub už nefunguje ? proč to tam skončilo ? Ano protože jste ho nechali potopený ! A vinu ted mají házet na sebe. Kdyby lidé přemýšleli, a méně chodili na ty masivní nekolikatisícové akce (občas ano, ale ne pořád !), tak by to za chvilku upadlo na tu míru, že by bylo vše vyrovnané. Promotéři malých akcí a velkých massových akcí by se SNAD začali dohadovat komu na ten a ten víkend patří město, a snad by se nestalo to, že ve městě bude v jeden víkend 5 akcí pro tisíce lidí !. Lidi pochopte to už konečně. Kdo chce změnu a nechce stereotip, musí pro to něco dělat. Bojovat. Jenže když budete v té mase která leze s radostí na velké akce, tak tu nic nezbude. NIC ! (podotýkám že jsem nejmenoval žádnou akci jmenovitě !!!) ADZi

  • LO(O)SER

    2010-02-07 15:11:53

    jj nechame to byt... proti soldikoj nic .

  • TAMTAMY

    2010-02-07 14:28:19

    cteci automat: a co maj jako skousnout? maji pravdu. ze nekdo hraje vedle hvezdy, z nikoho hvezdu nedela, ale to je jedno. jde o to, ze existuje několik crew, jako treba jungleradical crew a dalsi zde jmenovany, kteri delaji pro scenu opravdu dost, ale protoze nedelaji masivni akce se jmeny, neni o ne tolik zajem nebo jsou jen tise prehlizeny, nevim jak to podat :) ale mam ten pocit, ze to u nas je takovej trend uz delsi dobu.

  • SOLDIK

    2010-02-07 14:25:52

    Do ted nikdo nerekl na gril ani pul slova, zajimave :) Ja nevim jak kdo to tady casto sledujete, ale ja osobne jsem ugriloval za nepritomnosti Elis nekolik mene znamych dju z ruznych crew z severu Moravy napr a ze zahranici. Nezapomente, ze se gril vzdy snazi navazat na nejakou party. Vetsina CZ djs uz na grilu byla a prozatim nikdo nebyl ugrilovat 2x! DJs u nas je hromada, tak netalcte na pilu, ono se postupne dostane na vsechny. Na zaver: neni mozne ugrilovat nekoho, koho neznam, potazmo, nemuzu znat vsechny, je nas opravdu hodne.

  • CTECI AUTOMAT

    2010-02-07 13:33:05

    tak to panove v diskuzi skousnete. Soldik je solidni DJ a hrate pristi tyden na B4B s EdRushem, tenhle clanek je dalsi promo DJe a party.

  • 2010-02-07 10:53:42

    Je to tak. Je jich opravdu mraky a sakra dobrých DJů. Většinou se právě jak looser píše schovávají pod různé crew a systémy ale jako jednotlivci těchto seskupení třeba už 10 let pořádají párty o kterých si myslíme že jsou prací někoho uplně jiného. Tak třeba se to ted rozjede :))) ADZi

  • LOOSER S DVěMA O :)

    2010-02-07 09:13:23

    to elis : ano jak píše adzi třeba, je tu hodně crew kerý dělaj akce a nekdy i lepsi , a hlavne i djs , . . okopíruju adziho a přidám - JungleRadical Crew , Drtek (jo nekdo uz byl ja vim) , Ara Company , Ultimate Crew ,Poison Apple .. je jich tady víc samozřejmě , vyjmenoval jsem ty o kterých slyším ... a nemusej to bejt sponzorsky podporovaný jména - a maj stejně parties jako ty Známější... (zapoměl bych na Adziho ještě :)

  • LOOSER S DVěMA O :)

    2010-02-07 09:13:13

    to elis : ano jak píše adzi třeba, je tu hodně crew kerý dělaj akce a nekdy i lepsi , a hlavne i djs , . . okopíruju adziho a přidám - JungleRadical Crew , Drtek (jo nekdo uz byl ja vim) , Ara Company , Ultimate Crew ,Poison Apple .. je jich tady víc samozřejmě , vyjmenoval jsem ty o kterých slyším ... a nemusej to bejt sponzorsky podporovaný jména - a maj stejně parties jako ty Známější... (zapoměl bych na Adziho ještě :)

  • ADZI

    2010-02-06 21:39:55

    Já bych byl pro někoho méně známého, kdo dělá hodně akcí ale ne v Praze. Nějakého člověka který tomu dává plno času i na úkor rodiny, práce, kamarádů atp. Například Jd Bass z východočeských Jungleradical Crew. Jeho jméno tady v Praze není nejznámější i když je tady pár akcí (cross, roxy, matrix atp.) kde hrál už hodněkrát, ale na východě Čech patří mezi ty hlavní co dělalí v okolí akce a v podstatě po celé ČR. Trochu se straní komerci (možná trochu více) ale rozhodně by myslím byl něčím novým na Grilu. To je můj TIP ADZi

  • BOBES

    2010-02-06 20:51:51

    co treba nekdo z shadowboxu?

  • LOSER

    2010-02-06 19:18:13

    looser je loser ktery neumi napsat loser. :)

  • ELIS@DRUMANDBASS.CZ

    2010-02-06 18:36:43

    Nechapu, co je spatne na grilovani clena dnb.cz:) Gril je snad pro vsechny bez rozdilu. Kazdopadne se se mnou klidne podelte o tipy na lidi ze sceny, ktery chcete videt/cist na grilu. Budu jedine rada:) dik

  • ADZI

    2010-02-06 17:09:13

    2 looser: Nojo tak on Grill je pořádně horkej :) ne každej se chce spálit !!! :)

  • 2010-02-06 17:07:59

    :)))

  • LOOSER

    2010-02-06 15:46:13

    to nemame jiný djs ?? grilovacko ?

Promotion

junglednb.cz

Parties

03|09|2010

Brno, DNB DNA, Favál

Murte, Wab Project, Alah, Winyl, Hrr.nec, Dreadnot, check-mate

03|09|2010

Vysočina, Lopsided, Areál pod vysílačem na hranicích Čech a Moravy mezi obcemi Horní Cerekev a Bezděčín.

X.Morph, Pixie, Wash!, Technical, a další, +2 stage

03|09|2010

Hradec Králové, Beach Vibes Open Air, Opatovický Písník

X.Morph, Raster, CZWitch, Speedy, Batcha, KaDEL, Fiila, Czajovna crew, Djembéfola Ptaak

03|09|2010

Vyskytná u Pelhřimova, Čau Prázky, Kemp Vyskytná

Killabee, Konopa Brothers, Olivaz

03|09|2010

Plzeň, Pilsen Ragga train, Bývalý areál pivovaru Světovar

Dr. Kary, Tactical TBX crew, Lazykokos, Scary, Bombash, Kumšt, MC Brandstylman

03|09|2010

Praha, DRUMSTATION, Cross

CHOOK (BG), OGONEK (BG), Beast 67, Leed, Blue4, + dubstep stage: BALKANSKY, MATOA, ANS

03|09|2010

Plzeň, Control Loop, Neutral

Philip TBC, Animal, FeFe, MC Massta, Adelight, Voita

03|09|2010

Hustopeče nad Bečvou, BassDaCastle, Zámek

Katcha, Morebeat, Bifidus Aktif, LocalHeroes, Thiew, Hrr.nec, Kotlyk, Schooler, MC Karin, MC Tweety Twizta

03|09|2010

Praha 3, JUNGLE VIBE, Matrix

DD_Dubster (Ger), Cosai (Ger), P.No, Merci, Koobl, Rolník, mc Dawe

Přidat Party

Doporučujeme


14 online úvodní strana rss kontakt reklama