Honey T

styl: Drumy i Nedrumy

narozen: na planete, které ríkáme Zeme

hraje od: 2004

město: Praha / Karlovy Vary

email: honey@shadowbox.cz

www: www.soundcloud.com/honey

BIO:

Honeyho cesta k drumandbassu byla v jistém smyslu opacná. Zacal poslouchat drumandbass v roce 2004. Nove objevená hudba mu byla tak blízká, že si do pul roku porídil gramofony a zacal trénovat, aniž by predtím chodil na akce nebo vedel, že už v Karlových Varech nejaká junglová komunita je. Hrát se naucil podle návodu z internetu, jak míchat house. Honey dospel do sveta drumandbassu po boku Akiry, který Honeyho vozil po nemálu akcích v Cechách.
Honey vstoupil roku 2005 do lázenského bookingu Spabreakers. Presto však psal clánky i pro Shadowbox. V roce 2007 dostal nabídku, která se neodmítá - byl prijat do Shadowboxí rodiny.
Za své pusobení Honey pracovne navštívil mnoho koutu Ceské republiky, a hrál v nejznámejších pražských klubech - Roxy, Matrix, Cross a jiných. Mel tu cest hrát i vedle slavných jmen jako Ed Rush, D Bridge, Calibre, Mathematics nebo Commix.
Pokud se chystáte jít na akci kde hraje Honey, ocekávejte plynulý set zahrnující všechny škatulky drumandbassu nebo jiné styly jako: dubstep, breakbeat, 2step or house. Narazíte-li navíc na djsky dobre vybavený klub, mužete slyšet scratchovat nebo je možné po jeho boku slyšet také MCho Birdmana, který vokálne doplnuje djský set a také osobite komunikuje s publikem.
Nove Honey porádá konceptuální vecírky (Drumy i Nedrumy, Jungle PRO2000+, "label" Sound Night, Soundcloud Meet Up) v Pražských lounge klubech jako je Wakata, Shadowazyl, Styx, Le Mirage, O2 atd...
Soubežne s djingem se Honey zajímal a stále více zajímá o produkci vlastních skladeb. Má rád deepový yvuk ve zlomeném stylu. Honey uprednostnuje syntetizování zvuku nad samplováním. Poslední dobou Honey produkuje v Cubasu. Máš-li zájem o kolaboraci, ozvi se!

Promotion

junglednb.cz

Parties

Na dnešní den nemáme v databázi žadnou akci...

Přidat Party

9 online úvodní strana rss kontakt reklama


Script took 0.173sec, data: 0.000000sec